سئووب

4 استراتژی سئو برای پیاده سازی برای وب سایت کسب و کار شما

استراتژی سئو یکی از کارآمدترین راه ها برای جلب توجه آنلاین وب سایت شما، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. اما نکته دشوار اینجاست: شما باید از آن به درستی استفاده کنید تا بیشترین ترافیک را به سمت وب سایت خود هدایت کنید.

امروزه، بیش از 50 درصد از ترافیک وب سایت به صورت ارگانیک و از طریق یک استراتژی سئو خوش ساخت به دست می آید. این نسبت بیشتر از ترافیک ایجاد شده از طریق شبکه های اجتماعی پولی و اجتماعی است. به عنوان مرجع، شیوه های جستجوی پولی تنها تا 10 درصد از ترافیک را هدایت می کنند، در حالی که پلتفرم های رسانه های اجتماعی حدود 5 درصد را هدایت می کنند.

استراتژی سئو
استراتژی سئو

علاوه بر این، گوگل هر روز حدود 3.5 میلیارد درخواست دریافت می کند . اما، رتبه برتر نتایج جستجوی ارگانیک در گوگل میانگین CTR (نرخ کلیک) 31.7 درصد را دریافت می کند . با این حال، گوگل با الگوریتمی در حال تکامل رشد می کند و تغییر می کند و معیارهای رتبه بندی را با هر به روز رسانی سخت تر می کند. این بدان معناست که برای کسب و کارها و کارآفرینان ضروری است که استراتژی خود را بارها و بارها و برای همیشه بهبود بخشند!

اگر شما یک کسب و کار، صاحب وب سایت، کارآفرین یا بازاریاب هستید که در تلاش برای افزایش ترافیک وب هستید، این راهنما به شما کمک می کند تا به جلو بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخی از بهترین استراتژی هایی که باید برای وب سایت خود در سال 2022 پیاده سازی کنید، ادامه مطلب را بخوانید:

کلید افزایش ترافیک وب 

اولین و مهمترین قانون برای افزایش ترافیک این است که سعی کنید در صفحه اول صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر شوید. هنگامی که بعد از ماه ها تلاش و کار سخت شروع به مشاهده رتبه ارگانیک بهتری کردید، به طور خودکار ترافیک وب خود را افزایش خواهید داد. بهترین چیز در مورد ترافیک و رتبه بندی ارگانیک این است که دوام دارد! تمام ترافیک به دست آمده از طریق استراتژی سئو ارگانیک ماندگار خواهد بود.

اکنون که می‌دانید استراتژی سئو همیشه در حال پیشرفت است و باید با الگوریتم‌های گوگل سازگار شوید تا در رتبه اول قرار بگیرید، این استراتژی‌ها به شما کمک می‌کنند در سال ۲۰۲۲ و آینده برتری داشته باشید.

لینک سازی داخلی
لینک سازی داخلی

4 استراتژی سئو قوی برای افزایش ترافیک در وب سایت

آنچه در زیر می آید چند استراتژی برای ایجاد ترافیک برای رشد کسب و کار آنلاین است. با این حال، اولین چیزی که باید بدانید این است که باید استراتژی خود را بارها و بارها با هر به روز رسانی الگوریتم گوگل تغییر دهید . علاوه بر این، برای اولویت بندی ابزارها برای استراتژی های مختلف در زمان های مختلف، باید با Google Trends به روز باشید. با این حال، در اینجا چهار تکنیک آزمایش شده وجود دارد:

بهینه سازی Core Web Vitals برای تجربه کاربری نهایی

گوگل سه معیار جدید را برای ارزیابی و بهبود تجربه کاربر در سال 2020 معرفی کرد. این سه معیار به نام Core Web Vitals شامل بارگذاری، تعامل و ثبات بصری بود. هر سه معیار در درجه اول سرعت صفحه وب سایت را هدف قرار داده و بهبود می بخشند. علاوه بر این، بهینه سازی امتیازات Core Web Vitals برای استراتژی سئو و طراحی وب باید به شدت تجربه کاربری (UX) سایت شما را بهبود بخشد.

Core Web Vitals به این معنی است که مدیران وب باید به این جزئیات توجه زیادی داشته باشند و برای رتبه بالاتر در SERP بهینه سازی کنند.

بسیاری از مردم می پرسند که چگونه کار می کند. خوب، مکانیسم ساده است. وقتی دو صفحه از نظر محتوای ارزشمند، کیفیت اطلاعات و بهینه‌سازی برابر باشند، گوگل احتمالاً رتبه یک را با Core Web Vital بهتر خواهد داشت.

Core Web Vitals یکی از معیارهای رتبه بندی گوگل است، به این معنی که اگر می خواهید در صفحه اول رتبه بندی کنید، باید به آنها توجه کنید.

تاکید بر تحقیق کلمات کلیدی

بیش از  50 درصد از جستجوها در وب جستجوهای بدون کلیک هستند. این بدان معناست که بیش از نیمی از جستجوها بدون کلیک بیشتر به پایان می رسند. این به این دلیل است که نتایج غنی در SERP ها اغلب اطلاعات کاملی را ارائه می دهند که نیازی به کاوش عمیق برای بازدیدکنندگان باقی نمی گذارد.

افزودن منوها، اطلاعات تماس، قطعه‌های ویژه و سؤالات متداول (FAQ) جستجوها را در مسیر اطلاعات درست راهنمایی می‌کند. با این حال، برای اینکه در بالای SERP ها ظاهر شوید، باید تمام اطلاعات خود را با کلمات کلیدی مناسب برای گوگل بهینه کنید.

همچنین، با چنین رقابت تنگاتنگی، تحقیق پایه و اساس هر استراتژی است. بنابراین قبل از ایجاد هر گونه محتوایی برای وب سایت خود باید در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کنید. کلمات کلیدی مانند یک قلاب هستند که ترافیک را به وب سایت شما می آورد و فروش را برای کسب و کار شما به طور یکپارچه افزایش می دهد.

در اینجا چند راه برای انجام آن وجود دارد:

  • به دنبال کلمات کلیدی بلند مرتبط با تجارت خود باشید و آنها را به طور طبیعی در محتوای خود بگنجانید.
  • از ابزارهای استراتژی سئو برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و رقبای خود استفاده کنید.
  • حجم کلمه کلیدی مورد نیاز، کلمات کلیدی پرطرفدار و کلماتی که بیشترین جستجو را داشته اند را درک کنید.

رعایت این نکات به شما کمک می‌کند تا محتوای کاملاً بهینه‌سازی شده‌ای را ایجاد کنید که در SERP رتبه‌بندی می‌شود و بدون زحمت تبدیل می‌شود.

ایجاد محتوای منحصر به فرد برای وب سایت شما 

هنگام رقابت بر روی SERP ها باید به یک قانون سرانگشتی توجه کرد – گوگل چیزی کمتر از منحصر به فرد و اصلی نمی خواهد. از آنجایی که محتوا ضروری ترین ابزار برای تشکیل کسب و کار آنلاین شماست، باید آن را منحصر به فرد، اطلاعاتی، ارزشمند و بسیار بهینه سازی کنید تا بیشترین ترافیک را به دست آورید.

صدها و هزاران وب سایت با محتوای مشابه وجود دارد. استفاده از یک محتوا به روشی جدید یا استفاده مجدد از آن ممکن است شما را متفاوت کند. اما ارائه چیزی جدید، آموزنده و جذاب برای مخاطبان شما و گوگل جذاب خواهد بود.

برای شروع، می توانید گزینه های محتوای بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید: بررسی محصول یا خدمات، توصیفات، نقاط عطف مشتری و داستان های مشتری. اینها چند عنصر محتوایی هستند که در تلاش شما صرفه جویی می کنند و ارزش بیشتری را برای بازدیدکنندگان سایت شما فراهم می کنند.

علاوه بر این، می توانید چیزهای مختلفی را در پلتفرم خود تعریف کنید تا اعتماد بین مخاطبان خود را ایجاد کنید. در اینجا چند چیز قابل توجه است:

  • نقاط عطف شما
  • تعداد مشتریان در پنج سال اول شما
  • تعداد مشتریان در 10 سال اول شما
  • گردش مالی سالانه شما
  • ارزش ها و ماموریت های شرکت
  • شرکت شما چگونه به جامعه کمک می کند
  • وبلاگ هایی که در مورد محصولات شما صحبت می کنند
  • وبلاگ هایی که نحوه استفاده از هر یک از محصولات شما را نشان می دهد
  • وبلاگ هایی در مورد رقابت در بازار شما و آنچه شما را متفاوت می کند

این داستان ها معتبرترین و اصلی ترین محتوایی هستند که شرکت شما می تواند تولید کند.

از جمله جستجوی صوتی در استراتژی شما

با پیشرفت فناوری، می‌توانید از این فناوری‌های جدید برای رتبه بالاتر در Google استفاده کنید. یکی از این نمونه‌های تاثیرگذار، جستجوی صوتی است. ما مدت زیادی است که از این ویژگی می دانیم، اما کسب و کارها به طور کامل نمی دانند که چقدر می تواند برای رتبه بندی SERP مفید باشد.

به گفته گوگل، 27 درصد از کل جمعیت جهان شروع به استفاده از جستجوی صوتی هنگام مرور از طریق تلفن خود کرده اند. و این تعداد فقط افزایش خواهد یافت، زیرا بیش از نیمی از کاربران گوشی های هوشمند احتمالاً خیلی زود شروع به استفاده از جستجوی صوتی خواهند کرد.

از آنجایی که محبوبیت جستجوی صوتی در حال افزایش است، برای وب سایت ها ضروری است که جستجوی صوتی را برای نتایج بهتر SEO بهینه کنند. این چیزی است که در سال 2022 و سال های آینده نباید نادیده بگیرید.

بسته بندی

با گذشت زمان، گوگل به طور فزاینده‌ای بر اولویت‌های مخاطبان تأکید می‌کند و همه الگوریتم‌های آینده کسب‌وکارها را ملزم می‌کنند که ارزش بیشتری از طریق محتوا و پلتفرم‌های خود ارائه دهند. اینها برخی از مهم ترین (و تا حدودی همیشه سبز) روندهای استراتژی سئو  هستند که کسب و کارها، بازاریابان و متخصصان استراتژی سئو باید با آنها آشنا باشند تا رتبه بالاتری کسب کنند – حتی پس از به روز رسانی غیرمنتظره الگوریتم.

رفرنس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا